Pla de Màrqueting Turístic del Maresme

Pla de Màrqueting Turístic del Maresme 

El Pla de Màrqueting Turístic del Consorci de Promoció Turística del Maresme sorgeix com una eina estratègica essencial per reforçar la projecció del Maresme com a destinació turística de referència, sostenible i competitiva, tant a nivell nacional com internacional. Aquest document marca el full de ruta que ha de guiar les accions promocionals del territori durant els pròxims anys, alineant-se amb les noves tendències del sector, les demandes dels visitants i els valors diferencials que defineixen la nostra comarca.

Pla de marqueting

El Maresme és un territori ric en paisatge, patrimoni, cultura, gastronomia i identitat pròpia. Des de les platges i pobles mariners fins als entorns naturals de les serres litorals, passant per la riquesa vitivinícola i l'oferta d'activitats de lleure i turisme actiu, la comarca ofereix una gran varietat de propostes per a tot tipus de visitants. Davant d'un entorn canviant i cada cop més competitiu, és imprescindible adoptar una mirada estratègica que ens permeti consolidar i diversificar la nostra oferta, millorar la notorietat de marca i fomentar un turisme respectuós amb l'entorn.

Aquest pla s'ha elaborat de manera participativa, amb la col·laboració d'agents públics i privats del territori, i parteix d'una diagnosi acurada de la situació actual. Defineix objectius concrets, públics prioritaris, mercats emissors i línies d'acció per posicionar el Maresme com una destinació amb identitat pròpia, autèntica i de qualitat. A més, incorpora indicadors de seguiment que permetran avaluar els resultats i adaptar les estratègies a les necessitats del moment.

Amb aquest document, el Consorci referma el seu compromís amb un desenvolupament turístic equilibrat, que generi valor econòmic, social i ambiental per al conjunt del territori.

Carme Ponsa Monge

Presidenta
Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme

Pla de Màrqueting Turístic del Maresme - Presentació resum